就按一下啦 ♥

December 21, 2010

嘿  我回来了
(你有去过哪里咩?)
没有啦
只是很懒惰更新部落而已
原谅呵


之前不是说过我去1U拍了一些照片么
现在就放上来咯

、日期__2010年12月12日
、地点__1 Utama

一到那边  我是最疯狂的一个
这边拍那边拍
我一边拍 妈咪就一边骂我38
什么嘛  有了新相机当然是异常兴奋的嘛
话不多说  看照片

That day's look
Let's the photos tell you the stories. =)
 Performance. (:

Look, me and my sis. =)
I love this! It's cool!
= 0
The Christmas tree.
Forget about the name of this flower.
Sorry.. =)
Arhhh! This cute!
Dad's BMW.

On the way to back__
Daddy & mummy.
ILY
  Myself.

Wait for my next post ya..
Gtg now.
Bye. =)

Nancy

No comments:

Post a Comment