就按一下啦 ♥

October 08, 2010

哟哟哟 =)
我又来啦

这几天超不好受
每天都在赶功课

不忘自恋
(我知道我不美)

今早补完习
回家
妈咪就问我要不要换补习
要!!
100%要!!
我讨厌那个Mr.Ng
整天给多多功课
还要乱骂人
No brain
(又来了 @@)




拿料form 3时间表
就开电脑



Facebook~
xDDD



continue我嘚petville
53level了
我要追追追
追到那个臭Kelven嘚level
竟然比我高
 ><




还有还有
最重要哒~
X包



少玩其他的了
多数po在X包
爱上它了呵__
谁有玩嘚
++吖
\
\
\
\
\
\





Hwai.
No matter Im still your friend or not
Rmb I will always be there with you.
You are my friend.
Best friend.
Forever and ever.
Rmb this.
You told me before.
Anything happen?Just smile.
Smile is the best medicine.
Rmb.
SMILE.

Ying.
Jie.You also.
You two are not like me.
I know you two are so strong.
Not like me so weak.
You two wun easily cry.
Izit?

怎样都好
撑下去
这个才是你们
加油瓦~
永远嗳你们哟~
麽吖``__♥♥♥




得空没事做
就拍拍拍
这边拍那边拍
结果只有这两张比较好
虽然不是最好
至少还可以吧
  @.@





好啦
要continue我嘚X包了哝~

倒数3个星期
放心
我会想你们的啦
((:
记得要常笑噢

=D
 
 
 
 
遺莣__Nancy

No comments:

Post a Comment